Producenci

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?/Forgot your password? Zarejestruj się.

Reklamacje, szkody w transporcie

1. Reklamacje należy składać na adres e-mail Sprzedawcy, tj. altairart1@gmail.com

2. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia uzyskania wszelkich danych niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedający wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.

3.Przy odbiorze paczki Kupujący zobowiązany jest sprawdzić, czy przesyłka nie jest uszkodzona. W przypadku zauważenia jakiegokolwiek uszkodzenia, Kupujący zobowiązany jest w obecności kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy zamówiony towar nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli produkty okażą się uszkodzone Kupujący zobowiązany jest w obecności doręczyciela spisać protokół reklamacyjny (odmowa przyjęcia paczki i powód - uszkodzenie zawartości przez doręczyciela). Wyłącznie sporządzony pisemnie protokół szkody może być podstawą do złożenia reklamacji przez Sprzedającego u przewoźnika.

Waluty

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl